marți, 1 martie 2011

Fortele militare - Armata terestra - Vehicule - 3 in Truck

Vehicule transport


Nume : 3 in Truck

Tip : Camion transport
Serviciu activ : 2003

Dimensiuni :

Lungime : 8.4 cm
Latime : 3 cm
Inaltime : 3 cm

Viteza maxima : 0.10 m/s
Autonomie : 10 m

Armament :
___Armament principal :
______Tun : -
______Raza de actiune : -
______Tipuri munitie : -
______Distruge : -

Capacitate transport : 6 (7)

Vehicule similare :

Denumirea camionului inseamna, mai exact, "camion de 3 inch", fiind o referire la lungimea sa.
Acest camion reprezinta, alaturi de AMX 30 si Obuzierele 35, coloana vertebrala a armatei SUA. Sunt, de asemenea, si cel mai important mijloc de transport pentru infanterie. Dupa cum se poate vedea si din specificatiile dimensiunilor, vehiculul are un profil destul de jos, reusind astfel, sa se sustraga observatorilor inamici de pe teren.
Din nefericire, rotile mici si prost turnate ingreuneaza miscarea camionului, chiar si pe suprafete destul de netede. Acest defect, cumulat cu lipsa oricarui fel de protectie (blindaj sau guri de foc), il fac extrem de vulnerabil, in momentul in care este reperat.
De asemenea, dimensiunea mica a masinii nu-mi permite sa introduc, literalmente, soldatii inauntru, atunci cand o pastrez cu copertina pusa. Daca o dau jos, incap, pe platforma, in jur de 6-7 soldati.
Detin 21 de astfel de camioane, dupa cum urmeaza: 6, la Divizia 1 Blindate, 3, la Divizia 2 Blindate, 2, la Divizia 3 Blindate, 4, la Divizia 4 Mecanizata si 6 la Divizia 5 Mecanizata.

2 comentarii:

  1. super camionul de unde la ai luat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,

      Cele 21 de camioane de acest tip pe care le detin au fost cumparate in anii 2000-2004, si erau prezente in trei tipuri de seturi militare: unul mic, cu aproximativ 15 soldati model 2000 (vezi pe blog), un avion si un vehicul (tanc, camion, lansator rachete, etc), unul mediu, cu vreo 40 de soldati model 2002 (vezi pe blog), un avion si un vehicul mic (tanc, camion, jeep) sau in setul mare cu vreo 30 de soldati model 2000 si multe vehicule, avioane si altele. N-am mai gasit, dupa 2004, pe nicaieri aceste seturi (eu le-am luat din Iasi), si nici camioanele de acest model. Eventual, mai sunt cateva oferte pe okazii.ro, unde mai poti gasi cate unul, dar cam atat.

      Daca te intereseaza, eu am achizitionat cateva camioane mult mai masive (dupa cum vezi, asta are doar 8,4 cm lungime), de pe toysoldiersdepot.com (vezi la Set Review, am niste poze cu camioanele respective la "Review 5").

      Camioane de acest fel sau macar de aceeasi dimensiune aproximativ, n-am mai gasit.

      Daca ai si alte intrebari, poti sa lasi oricand un comentariu iar pentru a-ti face o idee de vehicule alternative, poti vizita http://lumeacolectionarilor.ro/2011/02/soldati-si-tehnica-militara/ unde am fotografii cu majoritatea vehiculelor pe care le detin (multe dintre ele nu sunt inca puse pe blog).

      Ștergere